czwartek, 21 lipca 2016

Czas na... produkcję filmową :)

Długo mi zajęło zabranie się do kręcenia filmików, chociaż w głowie ten pomysł siedział mi od dawna to miałam problemy jego realizacją. Z pomocą przyszła mi Speedy, każdy wie jak szczeniaki szybko rosną i się zmieniają i bardzo chciałam mieć jak najlepiej uwiecznione te momenty czy to na filmiku chociaż bardzo ciężko mi to szło ale w końcu z zebranych materiałów powstał pierwszy filmik:


Niedługo później powstał kolejny, tym razem z udziałem 6-cio miesięcznej Speedy:


I również miałam okazję do nakręcenia filmiku owczarka niemieckiego Asty z okazji ukończenia 7 miesięcy:


Mam nadzieję, że produkcji z czasem będzie więcej :). Na chwilę obecną pracuję nad wakacyjnym filmikiem i zobaczymy czy mi sie uda. 
Koniecznie dajcie znać co sądzicie o filmikach. Pozdrawiam!


6 komentarzy:

  1. Świetne filmiki! Bardzo mi się podobają, do tego fajna muzyka
    Czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne filmiki, bardzo przyjemne w odbiorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne filmiki, doskonała jakość. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Ja do tej pory zbierałam ramki do zdjęć, żeby móc robić zdjęcia mojego kota i wieszać na ścianie te najlepsze, ale nigdy nie wpadłam na to, żeby robić właśnie takie filmiki. Super się ogląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne filmiki i super pomysł:D zapraszam ironniesamowitypies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń