środa, 11 lutego 2015

Sesja w Azylu Cichy Kąt #1 Frodo

W Cichym Kącie jestem wolontariuszką od przeszło 3 lat. Najczęściej opiekuję się tam zwierzakami, ale w wolnej chwili wychodzę na spacery z aparatem. Nie zawsze mi się udaje uchwycić psa, bo w większości zbyt są zafascynowane spacerem lub po prostu boją się aparatu. Jednak po wybieganiu/wyspacerowaniu oraz przyzwyczajeniu do aparatu udaje mi się otworzyć psiaki oraz uwiecznić ich osobowość na zdjęciach co nie jest łatwym zadaniem, ale wiem że to często "ładne" zdjęcia zachęcają ludzi do adopcji zwierzęcia.
W zeszłym roku nie raz robiłam zdjęcia podopiecznym Azylu jednak mało które publikowałam na blogu czy fanpage, te które mogliście zobaczyć to Wally, Megan, Astra, Zuza, Roki, Maja, Timur, Mimi, Ligia oraz Rabek, są to psiaki które znalazły dom, jednak Fifi, Czarek i Bolek nadal czekają...

Dzisiejszy post chciałabym poświęcić w szczególności psiakowi którego miałam okazję fotografować w poniedziałek.

Frodo to pies w typie cocker spaniela angielskiego ma ok 5/6 lat (ur 2009).  Od 2 lat czeka na swojego człowieka w schronisku. Jest żywiołowym psem, uwielbia się bawić, potrafi komendę siad oraz podawać obie łapy. To pies z charakterem, nie lubi dotykania w niektórych miejscach, co jest owocem jego przeszłości. Frodo jest naprawdę świetnym psem, idealny dla aktywnej aczkolwiek zrównoważonej osoby, która poświęci czas na ułożenie go. Wystarczy jeden spacer z nim żeby się zakochać. Nie nadaje się do domu z innymi zwierzakami.

Kontakt: schroniskodlazwierzat.com

Pozdrawiam, Ania Bronikowska :)

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. :) ~ Zuza Staniszewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i piękny pies : ) . Widać jak przed tobą się otworzył i zapewne zrobi to samo z osobą, która go zaadoptuje . Szkoda, że nie nadaje się do domu z innymi zwierzakami : / . Cała moja banda trzyma łapki za nowy dom ! : D

    Pozdrawiamy A&M i zapraszamy do nas, również spanielka !
    ckcs-working.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń