wtorek, 4 listopada 2014

Mistrzowie fotografii z całego świata

Dzisiaj przedstawię Wam moich ulubionych fotografów, którzy najbardziej mnie inspirują. Kolejność jest losowa, nie byłabym w stanie jej wyznaczyć :P

Ondřej Uhlíř


Martyna Ożóg (Animal snapshots)


Zuzia Paluch


Alicja Zmysłowska


Jessica Trinh


White Eyed Husky


Ksenia Raykova


Natalia Śliwińska

Anja Troha


Beata Błaut


Chętnie bym napisała do każdego z artystów komentarz, ale nie sądzę, że jestem w stanie opisać ich prace słowami... Każdy kadr zawiera inne uczucia oraz historię co czyni je jeszcze piękniejszymi. Mam nadzieję, że będę miała okazję ich kiedyś spotkać osobiście, zamienić słowo czy dwa oraz podziwiać ich pracę. Wiele się dzięki tym osobą nauczyłam. Serdecznie zapraszam Was do przejrzenia każdej z wyżej wymienionych galerii, być może poznacie coś nowego i tak jak mnie ktoś Was zainspiruje.
Gdyby nie możliwość zatrzymywania chwili w kadrze, uwieczniania ich życie nie było by takie kolorowe, ale cieszy mnie to, że są osoby, które udostępniają nam swoje prace :)

Dziękuję bardzo za możliwość przedstawienia na blogu tak pięknych prac. Oczywiście zgodę na ich dodanie mam zgodę od każdego autora :) 

Zachęcam do komentowania, chętnie zobaczę galerię Waszych ulubionych fotografów,
pozdrawiam, Ania :)

8 komentarzy:

  1. Też kocham tych fotografów ! Bardzo mnie inspirują a ich zdjęcia są po prostu genialne, chociaż to mało powiedziane. Bardzo ciekawie napisany post, też nie umiałabym opisac ich prac słowami.
    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kilka osób się pojawiło tez u mnie, a post o artystach nie polskich jest w trakcie pisania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na Twoich ulubionych zagranicznych artystów :D

      Usuń
  3. Dziękuję za miłe wyróżnienie w tak zacnym gronie fotografów :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm:
    Z piej branży:
    1) Dog Breath Photography (https://www.facebook.com/dogbreathphoto)
    2) Jessica Trinh (https://www.facebook.com/JessicaTrinhPhotography)
    Ogólnie:
    3) Ninagawa Mika (https://www.facebook.com/ninamikaofficial)
    4) LESLIE KEE (https://www.facebook.com/lesliekeesuper)
    Ogólnie preferujemy jak widać mniej pasteli i bokeh na rzecz kontrastów i dynamiki kadrów. Wiadomo - de gustibus :).
    A Twój profil mamy w ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Alicja dla mnie jest mistrzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę piękne są ich zdjęcia (Twoje również bardzo mi się podobają) co do niektórych, nie pomyślałabym że zobaczę (całkiem przypadkowo pewne zdjęcia, które widziałam miliony razy w grafice google (np. 7 zdjęcie )

    OdpowiedzUsuń