piątek, 2 maja 2014

Owczarek Australijski Reset

Sesja z 24 kwietnia 2014 roku :)


13 komentarzy:

  1. Cudowne są te zdjęcia :)
    Od początku obserwowałam Twojego bloga, wchodziłam i oglądałam zdjęcia. Muszę przyznać, że widać wielki postęp w fotografii :)
    I fajny nowy wygląd bloga ^^
    A najbardziej podoba mi się 3 zdjęcie od dołu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło to słyszeć :)

      Usuń
  2. Zdjęcia są po prostu zarąbiste <3 Robisz naprawdę wielkie postępy, a niektóre z tych zdjęć wyglądają jakby były robione przez jakiegoś profesjonaliste z USA xD :) Świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zdjęcia :) Chciałabym tak umieć .. Próbowałam tak robić zdjęcia... Ale to trzeba mieć talent taki jak Ty ^^
    Nigdy mi się nie uda :( Pozdrawiam D&L
    ♥ przezinternetzeswymogonem.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli interesujesz się fotografią to sądzę, że jeżeli byś chciała robić takie zdjęcia to byś się nie poddawała po iluś tam próbach tylko byś robiła to dalej. Jednak próbowanie nie wystarcza - trzeba się troszkę bardziej w to wciągnąć ;) Zacząć od przejrzenia instrukcji swojego aparatu, pytać osoby, które się na tym znają. Ja jak się zaczynałam interesować fotografią to tak samo myślałam, ale teraz po roku czasu widać efekty, a to tylko (a może "aż") rok :) Tak naprawdę nie dorastam do pięt tym co fotografują od lat, ale jeżeli nadal będę się starać to może kiedyś się to zmieni :D

      Usuń
    2. Oo dokładnie ! popieram Ewę :)
      Ja mimo, że jeszcze nie mam tej swojej wymarzonej lustrzanki to parę razy udało mi się cyknąć fajną fotkę psu :)
      I jak tak patrzę na swoje zdjęcia z przed roku to sama widzę postępy jakie zrobiłam, ale żeby zrobić postępy trzeba tylko chcieć i się wdrążyć w psia fotografię i tyle :)

      Usuń
  4. Zdjęcia są po prostu cudne!
    Psiak ma piękne oczy co świetnie widać na pierwszym zdjęciu c:
    Jednak najbardziej podoba mi się czwarte :)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha chyba cały czas zmieniasz wygląd bloga :)) Poza tym zdjęcie przecudowne, i robisz ogromnie postępy
    Pozdrawiam i czekam na więcej zdjęć xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia <3. Cały czas oglądam twoje zdjęcia i też zauważyłam, ze teraz są coraz lepsze,widać ogromny postęp w twojej fotografii porównując np. te fotki z tymi na początku istnienia bloga czy fanpage :).
    Ostatnie zdjęcie z latającym Resetem - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zmienił się sprzęt to i pojęcie o fotografii też się zmieniło :)

      Usuń
  7. Zdjęcia są naprawdę piękne! Chciałabym żeby mój psiak kiedyś takie miał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak zauważyły przedmówczynie, naprawdę widać duży progress w Twoich fotografiach :-). Super zdjęcia, fajnie dobrane tło i śliczny model!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, dopiero teraz znalazłam w sieci twojego bloga :(
    Muszę ponadrabiać ;)

    OdpowiedzUsuń