środa, 22 stycznia 2014

Blogowanie czas zacząć!

Fotografią interesuję się od kilku lat 3 może 4 i o dziwo już od początku lubiłam fotografować zwierzęta, ale wtedy miałam do dyspozycji jedynie telefon, choć zdjęcia nie wychodziły najgorsze :P
Ponad rok temu "dostałam" swój 1 aparat cyfrowy. Można powiedzieć, że dopiero wtedy zaczęłam poznawać tajniki fotografii, głównie dzięki blogowaniu i strasznie się w to wkręciłam. Zdjęcia może i nie były rewelacyjne, cieszyły moje oczy :)
W końcu stwierdziłam, że czas na lepszy sprzęt, powiedziałam sobie "nadaje się do tego!". Po prostu zaczęłam spełniać marzenia. Chcę dać światu coś nowego... od siebie. Na dzień dzisiejszy fotki wyglądają tak:
Zdjęcia może i nie są idealne, ale nadal dążę do swego rodzaju "perfekcji" którą mam nadzieję, kiedyś osiągnąć. Przede mną długa droga, mam nadzieję, że Wy mi w tym pomożecie :)
Zapraszam do dzielenia się swoją opinią =)

5 komentarzy:

  1. Śliczne fotki! Powodzenia w dążeniu do celu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać znaczący postęp w wyglądzie twoich zdjęć :). Powodzenia w dalszym doskonaleniu swoich umiejętności :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz przepiękne zdjęcia <3
    Trzymam kciuki :>

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolaże.
    Zdjęcia też zachwycają.
    Brawo, gratuluję takiego talentu.

    OdpowiedzUsuń